but my god, it's so beautiful when the boy smiles

Jag har bestämt mig nu.
Att bara låta det vara, ta det som det kommer.
Jag är trött på att tänka mig galen på'tn.
I need a break from me liksom.
Det känns så galet bra, att bara ligga där, på hans bröst.
Varför förstöra det med tankar & frågor liksom.
Om det händer, så händer det.
Om inte, så är det okej.
För just nu, mår jag bra.
Och det tänker jag fortsätta med.

_______________________________________

Livet är bra.
Jag går i skolan, hur det nu än går.
Trivs iaf i klassen.
Jag umgås med fina människor som jag har turen att känna.

Söndags gick jag på bio med Chalotta.
Helt ärligt så kändes det konstigt.
Vi har växt ifrån varandra så pass mycket så det känns konstigt när man umgås.
Efter bion begav jag mig till rockbaren, där jag hittade en fullt folk!
Satte mig vid sebbe och en gammal klasskamrat.
Det blev lite väl många shottar, vilket var oplanerat.
Så vinglade hem med sebbe. =) Vilket va mysigt.
Va bakfull och grinig dan efter så jag strunta i skolan.
Stannade kvar hos sebbe där det bara blev en massa mys och chillning.
Sov där igår med så idag drog jag mig hemmåt.
Har glott på en massa grey's anatomy och lagat mumsig mat till mamma & mig.
Blev kyckling & potatisklyftor, nomnom.

Imorgon ska jag passa min älskade prins, för det är han verkligen, min systerson.
Vid tretiden blir det lunch med Åsa & sedan ska jag försöka hitta en vettig vinterjacka.
Jag klarar fan inte av denna jävla kylan.
Kan inte komma på senast det var så är otroligt sjukt jävla kallt.
Funderar på att bara åka någonstans under lovet för mormorpengarna.
Så jag kan varma mig i solen en vecka eller så. I think i need it.
Efter stan imorgon så blir det gunghest på rockbaren, i vanlig ordning.
Ska träffa emelie & yohanna. Myspys.
Det är mina "jagbehövervaramassagirlie"- tjejer. It's nice.

Nu ska jag glo lite med på grey's anatomy & chilla.
Myyyyys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0