even the best fall down sometimes

Onsdagnatt, och jag är sömnlös åter igen.
Idag har jag bara legat hemma och lyssnat på en massa musik.
Har även sett en hel säsong av The Big Bang Theory, man skrattar ju hela tiden.
Dom ringde också ifrån företaget jag var på intervju på.
Dom tyckte om mig och fick ett gott intryck sa dom, så på torsdag ska jag få göra "fas två"
av intervjun. Jag ska alltså få gå en kortkurs, prata med olika personer som jobbar där,
och också få prova på att ringa kunder.
Jag har en bra känsla om det här, så förhoppningsvis kommer det gå bra.
God knows i need a job!

Skolan börjar om en vecka eller två, vilket faktiskt också känns bra.
Saknar faktiskt min nya klass.

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa min fina Jessica en stund.
Sen ta en öl med Åsa! Major tjejsnack behövs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0