it's written all over your face

Det går väl lite i vågor nu.
Upp, ner & uppuppupp!
Nu känns det bara bra.
Sådär så det känns i magen bra.

Baby, i can feel your halo.

& förövrigt;
IN YOUR FACE! Bitch.


In other news;
Igår var jag med syrran & Nohis hela dagen.
Dom gör om lägenheten & Magnus var i stockholm, så dom skulle sova här.
Vi lagade laxpasta och bara hade det allmänt mysigt.
Vi skulle egentligen ha filmkväll också men syrran kände sig lite dålig så jag smet
över till sebbe istället. Där blev det mys & filmtittning, som vanligt.

Idag hade jag utvecklingssamtal på skolan, vilket sög.
Men det hade jag ju förväntat mig.
Efter det drog jag till rb och träffade jens&åsa.
Orkade dock inte så länge, kände mig lite halvkraslig.
Hoppas bara inte jag blir sjuk!

På lördag ska jag ha myskväll här för mina människor.
Myspys! <3

Godnatt på er.
Nu ska jag få lite välbehövlig sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0