Nätter som denna

Det är nätter som denna jag inte kan sova.
Det är nätter som denna jag bara vill försvinna.
Det är nätter som denna då alla tankar svamlas runt i hjärnan på mig.
Det är nätter som denna jag bara vill ligga vid din sida.
Det är nätter som denna jag bara vill veta.
Det är nätter som denna jag planerar hur, men som aldrig blir av.
Det är nätter som denna jag ifrågasätter allt.
Det är nätter som denna jag går igenom varenda minne.
Det är nätter som denna jag drömmer mig bort.
Det är nätter som denna jag nästan tror att allt kommer bli bra.
Det är nätter som denna jag tror vi kommer bli ett.
Det är morgonar som nu, jag förstår att så kommer det aldrig bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0