bridges i have burned

Hallå världen =)

Idag är jag seg, vaknade väl för en timma sen eller ngt, lyckat!
Jag som ändå gick och la mig runt tolv igår... musprutt.
Nu ska jag snart sätta igång med disken här hemma, sen blir det en dusch.
Runt sju beger jag mig mot rb, ikväll är det gunghest. HOW FUN!
Även fast jag aldrig lyckats svara på ngn fråga så är det ändå funfun.

DET ÄR TRE DAGAR KVAR!
Och jag kan fortfarande inte förstå det.
BLAHABA.
Imorgon kommer min kvinna hit, fan vad jag saknat henne!
pusspårej!

Kommentarer
Postat av: jessica

Har saknat dig med gumman!!! <3

Snart är det slut på sånt för då bor jag bara ett stenkast iväg! :D

Helgen kommer bli så jävla UNDERBAR!!!

2010-10-27 @ 20:01:43
URL: http://twistingandturning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0