in the end, it doesn't even matter

Blö, min lördagskväll har spenderats helt själv framför filmer.
Vilket har sugit så in i helvete.
Hatar att vara totalt jävla pank. Ge mig jobb, vaaaad som helst!


Längtar iaf tills fredag! Då tar vi bilen mot Danmark.
Vi kommer sitta på en jävla färja i fyra timmar, köra två timmar till Herning,
där vi sedan ska köa i ungefär 12 timmar. Jävlar vad vi kommer frysa.
Runt sextiden släpper dom in oss, vänta några timmar till.
Sen är det ääääääntligen dags att se Linkin Park igen.
Kan inte förklara hur jävla länge jag har väntat på att få se dom igen!
För i helvete fyra år sedan sist. Inte okej, inte det minsta!


det här håller mig levande tills dess!

Har ingenting planerat i veckan.
Kommer nog bara bli en såndär död vecka, iaf fram tills Jessica kommer hit!
Hon kommer på torsdag, och då är planen att gå till rb och dricka oss shitfaced.
Så vi sover riktigt gott hela fredagen tills det är dags att åka vid midnatt.

Nä, nu ska jag sätta på en film, ta en dusch. Sen nana kudden.
Jag vill ha sällskap, mysigt sådant! :(

Kommentarer
Postat av: jessica

asså! Fatta att det e så nära nu gumman!! SJUUUUKKKKT!! :D

2010-10-24 @ 11:50:48
URL: http://twistingandturning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0