it's about time to finish this shit

Baah, inte lyckats sova inatt häller, vilket suger en massa massa!
Men meeeen, dygnar idag så jag kan komma in i en normal dygnsrytm.
Jag har sökt ett jobb idag med, hurray for me! eller ngt.

Lite senare ska jag bege mig mot Gustav.
Snubben som har behandlat mig som en jävla trasdocka för länge nu.
Ska dit en sista gång för att säga hejdå och hämta alla mina sista grejer.
Vet inte hur det kommer gå, men jag vet att det känns bra.
Orkar inte med honom och hans skit en dag till!
Så så är det med den saken.

Näääääää, nu ska jag glo på lite serier och gosa ner mig med Kasper i soffan.

Åh just de, första snön kom idag. skjut mig? JAG VILL UTOMLANDS!


Kommentarer
Postat av: jessica

sv: Child! Jag ska ringa dig ikväll sen och berätta vad det inlägget handlar om ;)

2010-10-22 @ 15:59:25
URL: http://twistingandturning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0