remember all the sadness and frustrastion

Vaknade precis haha ^^.
Det var ju länge min vändning av dygnet höll, eller hur? Jag som faktiskt har varit duktig.

Igår åkte jag till rockbaren vid öppning, mötte upp Jens och satt och snackade.
Efter ett litet tag kom Emelie, det var jag & dom ensamma i baren.
Båda dom såg ut som två zombies, när det vart jag som inte sovit ngt alls haha ^^-
Men jag fick liv i dom trots allt. =)
Sen blev kvällen bara jävligt konstig, minst sagt.
Satt ute och rökte, så kommer Sebbe & Gustav tillsammans. Eeh, awkward.
Hela situationen var bara jävligt konstig. Satt i baren där nere och gömde mig
hos Jens och drack några shottar, sen kändes det lättare haha! ^^
Sen kom Sebbe och satte sig hos väldigt salongsiga mig, myspys.
Men såg på Gustav att han inte alls mådde bra. BLÖH. DRAMA.
Han ville snacka, följde med han ut där han började lipa.
"You don't really know what you've got til it's gone!" WOOOOOOOOOOOORD!

Sen blev det bara ännu mer drama och ännu mer alkoholhaltiga drycker.
Så runt halv tolv drog Sebbe och jag hem till honom.
Mycket mysigare place to be.
Bakfulla mig åkte hem runt tvåtiden, men visste att om jag inte åkte då
så skulle jag aldrig orka dra mig hemmåt. ^^
Så åkte hem, åt mammas grymma laxpasta och bara njöt framför en film.
Gick och la mig vid sextiden, tanken var väl att jag skulle sova tills imorgon.
Men nä, kroppen bestämde sig för att vakna nu. Det är som den VILL att jag inte ska sova.

Får ge det ett till försök, efter en cigg.
Godnatt, yet again. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0