wääääää



Åh fyfan, har nog aldrig varit såhär bakis i hela mitt liv.
Men roligt, det hade vi. Mötte upp Emelie runt sju, och då började drickandet.
Det blev en massa sång, babbel, blackjack spelande med henne & Niko.
Jens & Marco var med lite, men dom drog rätt tidigt.
Runt tio började jag bli jävligt go i hatten, och fick då för mig att ringa min syster.
Så visade det sig att hon också var ute, då bestämde hon att jag skulle sova hos henne.
Va kvar på rockbaren till halv tre, mötte syrran min & Frida, käkade kebab och fjantade oss.
Sen tog vi taxi hem till Magnus och Noah som sov.
Jag kunde dock inte somna, ångesten kröp på och då äre jävligt svårt att få ngn sömn.
Lyckades väl få en timmes sömn innan man hörde lille Noah leka för fullt i vardagsrummet.
Päronen hämtade mig vid tolv, sen har jag bara legat halvdäckad i soffan och kollat på family guy.
Jag har fan verkligen mått som jag förtjänat idag.
blööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0