younger now than we were before

Inte sovit något inatt häller, men det är okej. Jag börjar bli van nu.
Van att inte kunna sova, så Danmark lär bli lätt =) haha.
Man måste ju se ngt positivt i det hela?

Har i alla fall varit produktiv denna morgon.
Har fixat och donat med en massa krångel med mobilabonnemanget med papi.
Så förhoppningsvis funkar min mobil igen på måndag eller tisdag! =)
Sen har vi också planerat inför min & jessshks fantastika resa på fredag!
Papi betalar hela bensinen om jesshk ger mig tvåhundra, så de blir jämt!
Sen ska han också hjälpa oss ladda hela bilen full med redbull! <3 Haha
Ngt måste hålla oss levande hela helgen =)

Dagens planer är att städa mitt rum, gå bort till affären och köpa cigg,
och bara lata mig. Om ingen vill umgås ikväll dvs, men det känns som att
det kommer bli en till slappisdag. Baaah, börjar få panik här hemma!
Gör typ inte ett piss, som en jävla zombie.
BLÄÄHABA.

Måste fasen in till stan i helgen också, köpa en varm vinterjacka! <3
Annars kommer jag aldrig i hela världen klara denna jävla vintern!
Jag skiter fullständigt i om den är snygg eller int, men varm, det ska den vara!
Annars går jag fan i ide.

Sitter nu och lyssnar på: Vega 4 - Life is beautiful.
En sån jävla bra låt! Lyssna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0